Ukupno 0.00
YeeLing LCD Prikaži + Vanjski Čašu Dodirni Ekran Digitizer Pun Skupština Zamjenu za Galaxy Poruku 10 Note10 N970F N970U N970N N9700/DS sa Crnim Okvir

YeeLing LCD Prikaži + Vanjski Čašu Dodirni Ekran Digitizer Pun Skupština Zamjenu za Galaxy Poruku 10 Note10

KM 31.85
Dostupno za naručivanje

Dostupnost

Skladu Sa : Galaksiji Poruku 10 Note10 N970,Molim potvrdi telefon model je tačno jedan trebaš prije kupovine.Uključuju LCD prikaži,dodirni ekran (vanjski čašu) i osnovni repaire alat.Ali alat možda ne odgovara za sve telefon modeli.Mušterija bi trebao kupiti dodatni Alat Osim toga Osnovne Uređaj Otvaranje Alat.Srediti Probleme kao : mrtav diraj, Polako odgovoriti diraj, dio ekrana ne reaguju diraj, slomljena stakla i probleme oko prikaži.Svi predmeti su proverili i testiran prije isporuka da osigura 100% funkcionalnost.Ali Mušterija bi test opet prije nego instalaciju.Ako ima bilo kakvih problema tokom testa,mi ćemo biti odgovoran za to.Ali ne mozemo prihvatiti vratiti ekrana koji instalaciju pokušano.Ne uključuju instalaciju uputstva.Molim te, ne instalirati bez iskustva.Nećemo odgovoran za bilo kakvu štetu zbog nepropisno operaciju.Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi naših proizvoda, molim te, kontaktirajte nas.Napomena : - Srediti Probleme kao : mrtav diraj, Polako odgovoriti diraj, dio ekrana ne reaguju diraj, slomljena stakla i probleme oko prikaži. - Mi predlažem test predmet primio pre nego što instalaciju, pariz ne uklonite zaštitne film ili oznake kada testiranje; Test korake : 1. očisti fleks kabel ekran i slot na matičnu ploču prije test; 2. povezati novi monitor na matičnu ploču čvrsto; 3. pobrini se da baterija bio optužen u potpunosti, i pariz i da bude siguran da tvoj matičnu ploču nije slomljena; 4. Struju ,testiran završio.Molim te, budi oprezan tijekom instalaciju proces.Bilo kakav problem, kontaktirajte nas na vrijeme.Ne sili instalaciju.Hvala ti.

Specifikacija

Uz robu koja se daje prilikom kupovine