Učitaj 0.00
Ukupno 0.00
Umbra Beskonačnost Sliku, kako Pluta Prikaži Sliku na Stolu ili Zid, 5X7, Bras

KM 0.00
Dostupno za naručivanje

Dostupnost

PRIKAŽI SLIKE, SLIKE & VIŠE : Koristiti Beskonačnost okvir za prikaz slika, art, ili sloj više slike da napravi jedan-na-na-to je galerija zid. ** Molim te Napomena : Bee efekat može se postići, samo, od naizmjenične je 4x6 i 5x7 slike **.JEDINSTVEN ZID DEKOR & SLIKU POGLED : Ovaj inovativan kružne ram uzdiže fotografije, stvaranje jedinstvenog i modernog prikaži sliku.Dizajnirao Sung Wook Park za Umbra, Beskonačno može biti ili zid montirane ili stavljen na tabletop koristi svoje attachable pijedestal stoji (uključena).PLUTA TVOJE SLIKE : Beskonačnost je pluta sliku okvir koji drži oba portret, i pejzaž slike između dva okna čašu dodati transparentni granice oko slike i dimenzionalni element na vaš stol, ili zid.VIŠE MODERNE ZAVRŠI I VELIČINE : Beskonačnost ram dostupan je u oba 4x6 i 5x7 ram za sliku i dolazi u eye-uhvati i elegantno završi to kompliment razne zid dekor.UKUPNO ZADOVOLJSTVO ILI vraćam NOVAC : Ako nisi potpuno zadovoljan za bilo kog razloga, kontaktirajte nas u roku od 30 dana i sredićemo to ili pitanje povrat novca.Beskonačnost je oko-uhvati ram da pluta tvoju sliku između dva okna čašu, dok dodam novog dimenziju tvoj prostor sa svojim pravokutni stanju.Ovo uramiti fotografiju može biti oboje freestanding ili zid-na konjima.Originalnog dizajna za razliku od drugih sliku, Beskonačno je prvi svoje vrste.Svoju elegantno dizajn i ugladjen završiti dodaje da prvobitni ovo jedinstvenu sliku.Uz Beskraj pluta ram možeš prikazati tvoju omiljenu 4x6 ili 5x7 umjetnost komade, slike, ilustracije i više.Koristi svoju maštu za miješanje i meč u različite veličine i završi ovu sliku da prikaži lijepa niz ilustracije ili lično slike na tvoje stolove ili zidove.Dostupni i u 4x6 ili 5x7 okvir i više završi, Beskonačno će se dodati sofisticiran dodir svoj prostor.Da postigne bee vidi, koristite oba 4x6 i 5x7 okvir.Beskonačnost Okvir je pluta ram da pluta tvoj pejzaž ili portret slike između dva okna staklo.Originalnog dizajna za razliku od drugih sliku, Beskonačno je prvi svoje vrste.Svoju elegantno dizajn i ugladjen završiti dodaje da prvobitni ovo jedinstvenu sliku.Koristi obje veličine Beskonačnost slike da napravi jedan-na-na-to je galerija zid efekat.Dostupni i u 4x6 ili 5x7 okvir i više završi, Beskonačno će se dodati sofisticiran dodir svoj prostor.Da postigne bee vidi, koristite oba 4x6 i 5x7 okvir.

Specifikacija

Uz robu koja se daje prilikom kupovine