Ukupno 0.00
Retro-a-go-go, Ghoulsville Zombi Prikaži Ruku, Lutka Stajati Držač za Mobilni Telefon Naočale Prstenje, Providno Smole, 3.5 (Radioaktivni Zelene)

Retro-a-go-go, Ghoulsville Zombi Prikaži Ruku, Lutka Stajati Držač za Mobilni Telefon Naočale Prstenje,

KM 12.88
Dostupno za naručivanje

Dostupnost

JEZIVO VELIČINE – Čudovište ruku mjere 3.5" u srednjoj i 3" je širok.Treća baza mjere 3.25" preko sa ugraviranim Ghoulsville etiketu uz baza je ivice.Manji nego u prirodnoj veličini, čudni mali detalje dati prikaži čak veći udar.TRANSPARENTNI SMOLE – Svaki izlog ruka je načinjena od strane-sipao i baci transparentni smole.Transparentni dizajn dozvoljava svjetlo da razmisle i idu kroz dizajn, dodajući da ljigavac faktor i isticanje tvoj stavka na zaslon.JEDINSTVEN ORGANIZATOR – Podici stvorenja na tvom stolu, poslovni prostor, ili tezge.Čvrsto izložbu radi kao oku-uhvati mobilni telefon držač da se napuni i pogled.Radnju tvoje naočare, naočare, i poslovne kartice.Zadrži svoj nakit u ruku na ovo jezivi organizator za prstenje i narukvice.Pokazati omiljeni iglu, peč, ili kartica.ČVRSTO DIZAJN Širom bazu drži tvoj zombi ruku čvrsto.Koristi za maloprodaji i umjetnik pokazuje ili kao jedinstven fotografije rekvizit.Nisu baš vaš uobičajeni ruku lutka!Mislim na tvoj sledeći veliki ideja dok s obzirom da li ruka pokazuje na gore ili kaplje daleko od svog radnog stola, radni prostor, policu, ili pulta.RETRO-A-go-go STIL – Stvorio Michigan umjetnik Doug P'gosh.Pažljivo pakuje u kutije sa retro vibru.Savršen dar za obožavatelje nakaza, retro filmove, horor, i klasik čudovište nostalgija.Napravi kolekciju sa više zombi ruke u drugim colorways.

Specifikacija

Uz robu koja se daje prilikom kupovine