Ukupno 0.00
NPPLUS Imitaciju Ustati Prikaži Polici,3 Red Jasno Stoji za Funko Pop Ličnosti Prikaži,Kolačiću Desert Korake Držač Kozmetičkih Parfem i Suvenirima Organizator

NPPLUS Imitaciju Ustati Prikaži Polici,3 Red Jasno Stoji za Funko Pop Ličnosti Prikaži,Kolačiću Desert Korake

KM 6.50
Dostupno za naručivanje

Dostupnost

Idealno Prikaži Stand - Ovo 3 koraka prikaži ustati je posao odličan na Funko Pop,božićni ukrasi,figure,deserta,kozmetiku, kolonjske vode, parfem i više,efikasno upotrijebiš svoje pulta prostor.Slatka .. i Trajna Materijal - U ustati prikaži stajati napravio dobrih kvaliteta osoba za imitaciju.To površinu je krajnje jasan, to ti omogućava da vidiš sve predmete koje to donosi.4mm ploča debljine,veoma čvrsta, oboje estetskog i praktične.Anti-Ogrebotina Zaštitne Film - U imitaciju ustati stajati svaki dio su umotati zaštitni balon film na ih spriječiti da grebe i štete u tranzitu.Kada se film uklonjeni su savršeno uglađeno i čisto.Smiješno DIY Instalaciju - jedinstven podršku dizajn zar ne treba 4 dodatne pomoći rod.To je koristio dva zakrivljeni tablice i korak tablice spojiti u obliku 4 stabilan trougao podršku noge,to je jače i stabilno. 100% Zadovoljna Mušterija Službe - Šta mogu da NPPLUS obecanje?Bilo nezadovoljstvo proizvod koji garantuje 30 dana novac nazad.Molim vas nas kontaktirati preko e-mail ako si problema sa proizvod.Jesi li bio u potrazi za praktično i privlačno način da pokažeš svoj za Funko Tata, figure, igračaka, i indie parfeme ili druge kolekcije.NPPLUS 2021 najnovije izdanje imitaciju jasno prikazuje podnijeti, To je estetski privlačan i savršeno drži šta ti treba.Pusti nas da prikaži jedan izbor od proizvoda u uredna i organizovana aranžman.Odlično radi za Funko Pop, Nendoroids Ličnosti, Gundams, itd.Može se koristiti za prikaz kolača, za desert,ili za storaging kozmetiku, kuhinji začinima i kupatilo zalihe.

Specifikacija

Uz robu koja se daje prilikom kupovine