Ukupno 0.00
Emfogo 4x6 Ram Prikaži Sliku za Tabletop Prikaži Zid Mount od Drveta Visoke rezolucije Čašu Sliku Okvir Pakovanje od 2 Karbonizirano Crna

Emfogo 4x6 Ram Prikaži Sliku za Tabletop Prikaži Zid Mount od Drveta Visoke rezolucije Čašu Sliku Okvir

KM 7.00
Dostupno za naručivanje

Dostupnost

Izuzetan Ram za Slike : Napravljen od drveta, završio sa priprosta stil akcentom, visoke rezolucije stakla i glatko ukrcavanje na leđa, izvanredna ram je pažljivo dizajniran od dizajnera da zaštiti i dekorira lijepa slika.Lako Spremaju : Dolazi sa lako otvaranje kartice na vratim za lak pristup za utovar fotografije.Okvir može biti stavili za stol vrhu prikaži vertikalno ili horizontalno, i objesio je na zid uz zid na vješalicu nazad, zajebi u paketu.Funkcionalna Sliku Slike : Jasno staklo ispred održava i štiti slike, također dozvoliti da imaš divan pogled od tvoje divne fotografije, pokazuje dobro pamćenje jasno ispred ociju, to nije samo izuzetno dekoraciju u tvojoj kući, kafiću, galeriju, ali divan poklon za tvoju porodicu i prijatelje.Savršen Izbor Kao Poklon : Visokog Kvaliteta i rustična dizajn napravio pristojnu sliku okvire koji bi mogao biti poklon podijeliti cijenjeni sećanje na tvoj voljeni : za tvoju porodicu, baba i deda, prijatelji, kolege studenti, nastavnici i više.Odlično Usluzi : Izuzetan i sigurno pakovanje to pomaže osigurati siguran porođaj. 100% zadovoljstva kupaca za 2 godine obećao, bilo pitanje će biti odgovorio u roku od 24 sata.SVESTRAN RAM ZA SLIKE.Dozvoljava da prikaži sliku vertikalno ili horizontalno na zid, također vertikalno ili horizontalno u tabletop, dolazi sa zajebi i sređivanje montaže.SAVRŠEN IZBOR KAO POKLON.Visokog Kvaliteta, i rustična dizajn napravio pristojnu sliku okvire koji bi mogao biti poklon podijeliti cijenjeni sećanje na tvoj voljeni : za tvoju porodicu.baba i deda, prijatelji, kolege studenti, nastavnici i više.

Specifikacija

Uz robu koja se daje prilikom kupovine