Ukupno 0.00
Arestech Auto GPS Mobilni Glavu Prikaži Držač sa HD Sliku Odraz za HUD, Muškaraca, iPhone, Samsung, Auto Navigaciju (do 6 Inča)

Arestech Auto GPS Mobilni Glavu Prikaži Držač sa HD Sliku Odraz za HUD, Muškaraca, iPhone, Samsung, Auto

KM 0.00
Dostupno za naručivanje

Dostupnost

Tu je glavu gore prikaži držač pokazuje dovoljno informacija direktno do tebe, koji ti dopušta da se održi konstantno se fokusirati na saobraćaj, bez dodatne pažnju.To će se odraziti bilo HUD na osnovu aplikaciju informacije ili GPS Navigaciju informacije jasno ispred tvoje oči, vidite navigacijski instrukcije jasno bez spušta glavu. Tu je do 6 inča, ovo glave-gore prikaži držač radi za sve HUD, mobitela, GPS navigacija i informacije prikaži uređaje.To će otvoriti svoje magicno putovanje.Najširih reflektivnim film čini gledaj ekran lako i jasno.To je putovanje bitne i mogu držati na sigurnom, za tvoje putovanje. Kad ovo držač sa moderna tehnika i moderan dizajn da će biti dobar ukras uljepšavati tvoja ljubav auto.To dolazi sa ABS + Organske čašu odbora i visokog kvaliteta, non-iskliznes materijal sa non-iskliznes mat – ne brini se za uređaj će skliznuti. Neki jednostavno skinuti i instalirati HUD APLIKACIJU ili GPS navigaciju APLIKACIJU što ti je potrebno na tvoj mobilni.Mjesto nam HAD vlasnik auta instrument ploču, i onda prilagoditi organske čašu odbor da odgovarajuće uglom prema pojedinac vizuelni ugao(obično vizuelni ugao 45°).Konačno, stavio tvoj mobilni ili HUD iznad nosilac. Tu je obavijest : Ako koristiš naš držač sa mobilnog, molim te izabrati odraz način na tvom APP.Za većinu jasno prikazuje, molim te, pokida zaštitu film i zaštitu papir karticu na dvije strane organske čašu odbora.Onda stavi transparentni odraz film iznutra organski čašu odbora.Ovo Drži u skladu sa svim glavu prikaži a telefona( do 6 inča).Mogu lako pogled iz HD sliku odraz, izbjeći odvraćanje i držati na sigurnom, za tvoje vožnje obilazak. Ovo Drži u skladu sa svim glavu prikaži a telefona( do 6 inča) Mogu lako pogled iz HD sliku odraz, izbjeći odvraćanje i držati na sigurnom, za tvoje vožnje obilazak.

Specifikacija

Uz robu koja se daje prilikom kupovine